tisdag 13 december 2016

Best nine 2016

2016

1. Första bilden på Elias, det var helt magiskt att få lägga upp den. Bildtexten är "Det finaste jag gjort. #wip" 2. En akvarellmålning på mitt barndomshem in the making. 3. En närbild på min målning "Första mötet" som tidningen döpte om till "Den första måltiden". Väldigt kul felskrivning ändå. 4. En annan akvarell som jag egentligen tycker är alldeles för gullig för att gilla. 5. En halvfärdig akrylmålning på David och lilltassen. Mycket missnöjd med Davids fejs, den måste göras om när jag kommer hem (om jag orkar). 6. När Elias är ca en vecka. 7. Halloweenfirandet, världens bästa lejonunge. 8. En morgon i juli. Saknar vår lägenhet x1000. 9. Elias firar en månad med att göra det han gillade bäst just då; sjalgosa.

Här är de nio mest gillade bilderna på min instagram i år. Så konstigt för det här är verkligen inte mina favoritbilder på instagram (förutom 1,7 och 8), och jag lyckas verkligen aldrig förstå vilka bilder som genererar flest likes. Antagligen därför jag inte har så många följare heller, hehe.

2015
1. När vi outade att jag hade en bebis i magen. Tror det här var vecka 23 eller nåt. 2. Porrig akvarell. 3. Porrig oljemålning. 4. Ett hjärta i keramik, den första keramikgrejen jag gjorde och såååå stolt just då. 5. Porrigt screentryck. 6. Målade självbild i en spegel på en spegel. Det är ena delen i en duo du kan se här. 7. En snabbteckning. 8. Firade två månader kvar av graviditet med en selfie. 9. Jag i brudklänning och min världens finaste bukett. Trist att bilden blev kapad sådär bara.

Såhär såg det ut förra året, ganska lika tema ändå. Konst och bebis verkar helt klart vara favoritämnen.

Och på instagram heter jag malingebremedhin om man vill se alla andra bilder från i år.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar