tisdag 1 november 2016

Halloween för fegisar

 
Kolla min lilla lejonunge!! Så söt! Och så omöjlig att ta kort på. Allt han ville göra var att äta upp sin egen man eller tassar, snacka om dåliga lejonegenskaper. Sjukt gullig iallafall. Vi åkte hem till Marta och åt middag med alla barnen, sen var det dags för Trick or Treat. Vi gick ett varv runt kvarteret och visade upp Tes och blev bjudna på godis. Jag blev så sjukt obekväm av att ta godis från främlingar bara sådär, jag ville mest bara kolla på alla andra och gömma mig. De andra skrattade åt vår ynkliga samling när vi kom tillbaka men så är det när man är nybörjare. Jag ser iallafall fram emot att VARJE halloween resten av livet kunna säga att "när vi var i USA så..." och driva alla till vansinne.

Jag måste också bjuda på den här fina fula familjebilden:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar