söndag 30 oktober 2016

Tre måltider

Frukost - Jag fick sovmorgon och gick upp och fixade seriös frukost. Provade baked oats, det var verkligen inte min grej. Jag vet inte varför men jag blir alltid så besviken när jag tror att saker ska smaka som en efterrätt men det inte gör det, tycker mycket bättre om när saker ser tråkiga ut men smakar okej. Kanske orimligt krav men ändå.

Lunch - Kolla lejongapet! Det är bara d-vitamin på skeden så det ser ut som att stackarn inte fick lunch men det fick han jag lovar. David tog jättelång lunchpaus (sånt man får göra när man helgjobbar) och Tes spexade loss så mycket han kunde hela den tiden. Nya grejen är att säga p-p-p-p-p-p-p-p-p = nästan pappa = stående ovationer varje gång.

Middag - Vi skulle ta en kort promenad i skogen men det råkade bli två timmar så när vi väl kom hem var alla tre vålhungriga och det fanns noll tankar på att ta kort. Vi åt hamburgare iallafall, om någon undrade. Tes surade och skrek hela tiden pga trött, jag zoomade ut och koncentrerade mig på att äta pommes istället. Mvh Vardagsrealismen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar