fredag 21 oktober 2016

Tre fina fredagsgrejer

De här drömskorna jag beställde från Asos. Tyvärr var de 100% plastiga när de väl kom så de får åka tillbaka.

Fina nya FULLVIKTIG från IKEA. Kolla färgerna. Vill framför allt ha keramiken och pappret på väggen.

Att följa den här renoveringen. Blir jättejätteavis! Älskar framförallt när man tar hand om gamla parkettgolv, gör mig lycklig ända in i själen.


Annars då? Bebisen sover i sin säng, har gjort det i säkert tolv minuter och hoppas verkligen han fortsätter. En helt ny värld öppnar sig om han börjar sova utan mina armar. Ikväll ska vi på high school-fotball OCH homecoming. Tydligen ska det regna men jag tänker att meteorologerna ljuger. Sen väntar en helt ledig helg för oss alla, jag ser framför mig glass, film och målning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar