lördag 29 oktober 2016

Throwback med Photo Booth

Nu är min dator fem år gammal (!!!) så jag tänkte vi kan kolla lite på vad den sett genom sin kamera. 

2011
1. Från lägenheten jag delade med Emilie, där solen sken och det var fest hela tiden.
2. Goshunden Ancho som jag vaktade nästan varje dag.
3. Spenderade många trötta morgnar, dagar och kvällar på ekonomikum och kulturgeografiska institutionen.

2012
4. Hittade mormors gamla peruk och älskade den.
5. Kvalborgspeppade med vår hallmatta, en vit tiger med stort huvud.
6. Blonderade mig och gick på fest i Versace-leggings och nya skor.
7. Fick stipendium för att skriva uppsats i Jordanien med Malin.

2013
8. Hade distansförhållande med David som bodde i Wien och skickade bilder när jag åt lakritsfiskar.
9. Började måla mer regelbundet och köpte staffli och polotröja.
10. Flyttade till kvarngärdet med David och gullade med familjens nya valp.

2014

11. Flyttade till Gävle och blonderade mig igen. Det ena var ett mycket bra beslut, det andra ett dåligt.
12. Började på konstskola på hösten och tog selfies i mitt bås.

2015
13. På våren hängde jag mycket i stora ateljén på skolan.
14. Under hösten växte magen och jag klippte en bebisvänlig frisyr.

2016
15. När februari kom var magen gigantisk och jag också. Då var det visst nitton dagar kvar.
16. Familjen ♥
17. Alldeles nyss. Trött lycklig tjej med eksem i hela ansiktet, i bakgrunden syns karriärkillen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar