måndag 3 oktober 2016

Måndag i oktober


Dagen började med att jag åt frukost medan de här två borstade tänderna. Så fina. <3 David går alltid upp med Tesfai och låter mig sova lagom till att han ska gå. Idag också, så då satte vi oss på golvet och leker med alla leksaker som finns och övar på att stå.


Och här är dagens arbetsplats. En bebis som sover ensam på golvet är en rätt udda syn här, oftast sover Tesfai bara i min famn på dagarna. Han är i något slags utvecklingssprång nu tror jag för han är sen ett par veckor extremt mammig och vill alltid ha kroppskontakt. Mysigt ibland, jobbigt ibland. Tur är iallafall att han nästan alltid sover hela nätterna och i egen säng. Nog om det, nu sitter jag här och försöker få lite gjort. Bebisen är tillbaka i famnen och jag får skriva med högerhanden. Jag försöker bland annat kolla in det hör med prints. Men jag vet inte hur man gör och vet inte ens om det finns intresse från någon, men ändå. Vad är bäst, trycka själv på tryckeri och sälja? Tictail? Inget av ovanstående? Var köper man billiga affischrör? Tips?

1 kommentar:

  1. Åh, mer såna här inlägg om jag får önska! Så kul att få följa med på det sättet :)

    SvaraRadera