torsdag 19 maj 2016

Instagramlistan

Hittade den här listan hos Atilio, och jag älskar ju både instagram och listor -> match made in heaven.


Vilket är ditt första uppladdade foto?






































Vad har det för caption?
Det har inget caption (visste väl inte vad man skulle skriva)

När är det taget?
För 227 veckor sedan, antar att det är vinter 2011/2012.

Minns du någon historia bakom bilden?
Jag och en klasskompis hade köpt likadana skor, Wolverine 1883 Honey

Har du screenshotat någon bild därifrån på senaste?
Denna fantastiska sötpotatis hos någon som heter elonlind (vet inte hur jag hittade den/henne)




































Vem var den senaste du började följa?
doillonkharms

Vilka appar använder du för att ta och lägga upp bilder på instagram?
Alltså min telefon är sämst, det är en nokia windows phone av äldsta billigaste modell och typ inga appar finns (använder t ex instagram beta) så jag använder den enda vettiga appen jag hittat som heter "instasquarer". Med den kan man göra ungefär ingenting. Inget fancy vsco-filter för mig alltså.

(Om man tycker synd om mig nu kan man gärna starta en crowdfunder och ge mig pengar till en ny, plz)

Vad står det i din profil/bio?
Massor med hipstertendenser


Vilken bild har fått mest likes?

Vill du berätta lite om den?
Första bilden på min bebis Elias, oftast kallad Tesfai. Sjuukt mycket likes och grattis på den såklart. Jag menar, kolla på honom. Tror han är två dagar gammal här, från bb.

Finns det något konto du följt länge och som du aldrig tröttnar på?
Nä, tröttnar ganska fort på instapersoner faktiskt.

När hänger du mest på instagram?
På kvällen, när tidigare nämnd bebis bara vill ligga i famnen och sova. Scroll scroll scroll.

Scrolla i ditt flöde och stanna helt random. Vilken bild blev det?






































Vad står det under bilden?
Ingenting faktiskt, är uppenbarligen sämst på captions.
(sommaren 2015)

Gör om det igen. Vilken bild blev det nu?






































Vad står det under?
Long time no see akryl
(från hösten 2014)

Okej en sista gång. Vilken bild blev det nu?






































Vad står det under?
Vardagsuniform pga sjukt varmt.
(Min bästa kjol. <3 Sommaren 2013)

Kan du tipsa om något inspirerande matkonto?
goodfoodcrapdrawing

Något djurkonto?
baconcup

Inredningskonto?
oddlovin

Livsstil?
kobranhuggertill

Kreativitet?
ceasarsamolov

Företagskonto?
houseofrym

Natur?
...

Har du någon gammal upplagd selfie du kan visa?






Den översta är från våren 2015, bilden i mitten är från vintern 2013 och den nedersta från sommaren 2012. 

Slutligen, vad heter du på instagram?
malingebremedhin

Puss

2 kommentarer:

  1. Alltså sötpotatisen som ser ut som en liten... råtta? SÅ SÖT :D Och haha vad drygt att det fortfarande står veckor på dina bilder - måste ju varit sämsta idén någonsin av dem att välja att räkna bakåt i hundratals veckor :P Kul att få läsa dina tips och se en blick in i ditt insta-arkiv :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur, vem bestämde att det var bäst att räkna baklänges?

      Radera