torsdag 20 februari 2014

Sociala medier/Torsdagstema

Veckans tema är Sociala medier. Det senaste dygnet har varit rätt dåligt, jag har tänkt på livet och döden och insett hur fort de orättvisa sjukdomarna med den värsta av utgångar drabbar och hur många de påverkar. En sak med sociala medier som inte ska förminskas är hur många fler bilder på nära och kära som tas, lagras och delas. Innan jag skaffade smartphone och instagram hade jag knappt några bilder alls, nu har jag mängder att bläddra igenom när jag saknar någon.

Nåväl. Nog med deppighet. Jag målade av det kollage jag la upp när jag firade ett år som en del av en pojkvän-flickvän-duo. Det är målat med vänster hand och en svart posca-penna. Ohyggligt ful, men så får det vara ibland. Fler bilder finns hos Nollfemnolltvå.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar